söndag, juli 12, 2009

Tråkigt!

Har nu tvättat klädseln till båda sofforna och till hälften av kuddarna. Resterande kuddklädsel ligger i maskinen nu. Till första soffan har jag redan hunnit sätta på den igen ocksp. Verry Nice!!

De blir ju sååå skrynkliga bara när man tvättat dem så jag har fått stå och stryka hela klabbet också. Hur kul är det på en skala? Näe, precis vad jag också tycker!

Barnen ska strax i säng nu. O ska till fritids i morgon och L till dagis. Jag jobbar en vecka nu innan jag har semester igen. Känns väl sådär, men skönt ändå att det bara är en vecka jag jobbar nu.

La en beställning på Jotex precis. Det blev en gardin till T och en gardin till köket. Även två lampor att sätta på väggen och lite ljusstakar och krukor som jag vill ha i sovrummet sedan när väggen kommit upp. Om nu den kommer upp någon gång?!

1213kr gick allt på så det var ju egentligen inte så farligt men jag ångrar mig lite ändå nu att jag inte la det på en hylla jag vill ha i vardagsrummet i stället.

Ja, ja, det löser sig det också med tiden.



1 kommentar:

  1. Vilka fina saker du beställt! Gillade verkligen de klotrunda ljusstakarna *intalar mig själv att vi inte behöver fler ljusstakar* ;-)

    SvaraRadera