söndag, juli 12, 2009

Ännu några spån!!

Har läst om det i de flesta tidningar nu.... Det här med att några killar i 20-års åldern legat på ett biltak och sedan dött när de åkt av vägen.

Jag blir bara så förundrad hur man kommer på dessa idiotiska saker. Folk i 20-års åldern vill bli kallade vuxna, de vill att man ska ta dem på allvar. Hur i hela friden kan man då göra så här dumma saker?
Jag förstår verkligen inte. Även om man är full så måste man väl begripa att detta inte är så smart. Om folk bara använde hjärnan ibland så skulle många olyckor inte behöva ske.

Här kan ni läsa om det!

http://hd.se/inrikes/2009/07/12/tvaa-maen-omkom-i-bilkrasch-paa/

1 kommentar:

  1. Tycker också att det är helt sjukt att de ens kan komma på en sån sak!
    Den där serien går inte i Sverige va? Verkar vara en serie för mig.
    Det med att städa håller jag med om. Stefan och Meja är likadana bara släpper grejerna där de är. Fast nu är det bra. Med tanke på min klumpiga mage får och gör faktiskt det mesta av städandet MOHA HA!!

    SvaraRadera