tisdag, maj 05, 2009

Pinsam son!

Idag var sonen lite irriterad på mig, för han fick inte höra vad han ville på stereon i bilen. Jag tyckte att han kunde väl sjunga lite själv, lite allsång är ju alltid trevligt.

Sonen glor argt på mig och klämmer sedan i med:
Fööör hoooon har pucklar som en stor kamel. Ruuuunda fiiiina bullar av kanel. åh jag vill knåda hennes deg, då skulle jag få så jag teg.....

Ungefär här stoppade jag allsången och undrade var han fått detta ifrån. Pappa spelar den i bilen blev svaret.
Hum, kan du inte ta en annan i stället frågar jag å ungen klämmer i med:
Åh, åh vad det är skönt å va' naken. Svänga me' snabeln och vicka på baken.

Hå hå ja ja, jag ska nog ha ett snack med den kära maken om vad som är lämplig musik att spela i bilen.

Å för er som haft turen att undgå dessa låtar så lägger jag med dem här:





Å när man ändå "pratar" musik så undrar jag: Varför blir alltid cd-skivorna repiga på just de ställen där de bra låtarna är?

2 kommentarer:

  1. Haaaaaaaaaahahahahaha jag skrattade så jag fick tårar i ögonen =) Speciellt med svänga snabeln =)

    Anledningen till att skivorna blir repiga på favoritspåren är just därför dem är favoriter, man lyssnar ju alltid extra mycket på dem, så skivan nöts där :) Eller så är det radion som blivit leds på samma låt hela tiden :D

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, jag skrattade också en hel del!!
    Ibland nästan längtar jag till att Meja blir så stor stt hon gör sådana roliga saker. Här om dagen sa Meja i bilen;
    -Pappa, vet du vart vattnet kommer ifrån?
    -Naä...
    -REGNET!!!

    Jag tyckte det var sååå gulligt!!!

    SvaraRadera