måndag, maj 04, 2009

Män som hatar kvinnor!

På kalaset i går så frågade Lena (en släkting till maken) makens bror (Connie) om han hade varit och sett Män som hatar kvinnor än.

Näe, sa Connie, det är ingen som vill gå med. Jag kan gå med slänger maken ur sig. JA! säger Connie, i kväll, vi kollar om det finns biljetter kvar.
Så hux flux hade de bokat biljetter och drog iväg på bio ca en timme senare. Där satt jag och undrade vad som hände. Jag som skulle ha en myskväll med maken. Tji fick jag. *s* Som det kan bli.

I dag har jag skickat i väg alla paketen utom ett av det jag sålde på tradera. Folk var väldigt duktiga på att betala den här gången. Inte ofta det går så snabbt.

Har även hunnit med att vara med T på Jujitsu-träning och en sväng på Väla. Var tvungen att ta mig till ett apotek.

Nu är vi precis hemkomna och barnen har gått och lagt sig, jag ska upp och stoppa om dem och sedan ska jag stryka lite medan jag kollar på tv. Måste ju se hur det förlöper i 90210. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar