fredag, januari 23, 2009

Villervalla & Torky on the go

Jag undrar ja när Villervalla kläderna jag beställde dyker upp. Det stor ju att de skulle skicka kläderna samma dag som de såg betalningen och det kan väl inte ta hur många dagar som helst. Eller? Hoppas verkligen de blir bra på L. Han behöver massor med nya kläder. Det mesta är urvuxet. Får väl ta en runda på stan sedan också.

Annars händer inte så mycket här. Den 28/1 är vi bjudna på 40-års fest till grannen. Det kan i alla fall bli kul. Frågan är bara vad man ska köpa till en karl som blir 40 och som man inte har nångon direkt koll på vad han har för intressen och liknande.... Får väl googla lite och se om jag kan komma på nåt spännande.

På tal om allt och ingenting. I nästa vecka (V5) dyker de nya Torky on the go upp i butikerna. Det är Designerna Thomas & Simon som varit i farten. Jag ska i alla fall se till att kolla snabbt efter dessa för de kommer i begränsad upplaga. Jag vill verkligen ha en i var bil. De är underbara. Tänkte köpa redan förra året men gjorde inte det. Tur det kanske fär dessa är betydligt snyggare än de som fanns då.


Har för mig att jag läste någonstans att de skulle finnas hos ICA Kvantum och ICA Maxi.
Pris ca 59kr.

1 kommentar:

  1. Skitsnygg! Ska i alla fall köpa en svart/vit och lägga i stora bilen. Tror inte vi behöver någon i lilla bilen för den går bara mellan hemmet-jobbet-dagis/fritids-hemmet. Hoppas vårt lilla Kvantum kommer ha dem i sortimentet.
    /Annika

    SvaraRadera