måndag, januari 05, 2009

Vienetta

Tänkte köpa en Budapesttårta när jag körde hem från jobbet idag men jag hade så ont i huvudet så det blev inget med det. Så nu ska mannen och jag göra lite te och äta lite vienetta i stället.

Nåt kalas har vi inte haft idag och kommer inte att ha i morgon heller utan det blir sedan lite längre fram. Maken fyller ju år den 14/2 och vi brukar slå ihop kalasen. Det blir så många annars för makens bror fyller år den 15/1 och hans yngsta dotter den 11/2. Sedan fyller ju T och L å så de andra kusinerna....

Det är minst två födelsedagar varje månad utom oktober och december. Ibland känns det som om det är kalas jämnt.

Känns lite trist att ingen som läste min blogg på andra stället följer med mig hit :( EN läsare har jag haft idag mot i alla fall mist 15 om dagen i den gamla. Inte för att 15 är ett högt nummer men det är i alla fall bättre än en.

Nåja, det ger sig väl.

1 kommentar: