måndag, januari 05, 2009

Jobba!

Ja, det var ju det som var meningen att jag skulle göra i dag. När jag kom till jobbet i morse var där svart som i graven. Vafan säger de att man ska jobba för om det inte är någon där?
Jag körde hem igen och nu sitter jag här. Tänkte att jag skulle käka frukost tillsammans med T sedan innan jag ska iväg in till stan för att jobba.


Jag är ju på två olika ställen. Ett mellan 7.00 och 10.00 och ett mellan 11.10 och 14.10. Men det är ändå samma jobb. *S*
Får vi väl se om det är fler på det andra stället då.

Är ganska trött. Man blir ju lite slapp av att bara gå hemma och vara ledig så man har varit uppe längre och sovit längre. Det gjorde att jag hade skitsvårt att somna i går. Låg och glodde på tv men vid 23.30 tvingade jag mig själv till att somna. Då var fortfarande O vaken. Unge!!! Hon lär ju vara trött idag. L är på ett annat dagis i dag också och han var inte alls pigg på det. Lilla skrutten! I morgon är det ju röd dag igen och på onsdag är de också lediga eftersom maken är ledig då, men på torsdag är allt igång igen. Skolorna börjar den 8:e här.
I den kommunen maken jobbar börjar de först den 12:e.

Nähä, nu ska jag sätta klockan och lägga mig på soffan ett tag innan jag fixar något att äta. Huset är ju tyst så vad ska jag sitta här och uggla om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar