fredag, juli 03, 2009

Svalka!

När det är så här varmt har maken och barnen tillbringat dagarna på friluftsbadet medan jag har jobbat och slitit. Skönt med lite svalka även om varken jag, maken eller barnen klagar över värmen - för den är underbar.

Men nu har det nog gått lite långt. I den stora bassängen var det i dag 27 grader varmt och i den lilla var det ännu varmare. Maken visste inte hur mycket dock för det stod ingenstans.
När det är 27 grader i vattnet så svalkar det inte så mycket men de ahde trivts rätt bra ändå om jag förstod dem rätt.

Lite avis är jag i alla fall som inte fick följa med. Hoppas på bra väder i morgon också för då kan jag med bada. Ljuvligt i så fall....

När jag kom hem i dag så fick jag ett ryck och drog ut alla saker från mina skåp i köket och började städa och omorganisera. Nu är alla saker inplockade igen men köket ser fortfarande ut som ett bobnedslag. Tänkte ta tag i hela huset nu i helgen så är det gjort sedan. Sen är det bara slapp som gäller för nu har jag SEMESTER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar