tisdag, juni 30, 2009

Trött!

Jag vet inte om det beror på att ungarna har mer energi än vanligt och vill springa ute halva nätterna, om det är värmen, om jag behöver semester eller kanske en blandning av alla tre sakerna, men jag är trött. Vansinnigt trött. I dag somnade jag vid middagsbordet när vi ätit klart och det är inte likt mig vill jag tala om.

I dag har jag tvingat in barnen under vilda protester redan kl 19.30 och de har borstat tänder och gått och lagt sig. I alla fall de två minsta. T sover hos grannen så henne behöver jag inte räkna med.
Nu sitter jag här och funderar på om man ska tvinga sig att hålla sig vaken eller om jag faktiskt också skulle gå och lägga mig. Lutar mest åt det senare faktiskt.

Tur att det bara är 3 dagar kvar innan jag har semester. Längtar!! Fast med min vanliga tur så försvinner nog det fina vädret igen då. Jag brukar ha den oturen....

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar