tisdag, juni 30, 2009

Ljudböcker!!

När jag jobbar så lyssnar jag på ljudböcker. Inte hela tiden men en del i alla fall. Detta gör att jag avverkar böcker i ljusets hastighet. Jag har nu lånat allt de har på vårt bibliotek, och jag köper böcker så jag håller på att bli ruinerad. Sen finns det ju andra sätt att få hem böcker också..... Man lånar av kompisar ;)

I alla fall. Nu har jag inget mer att lyssna på.

Än så länge har jag plöjt alla på svenska utgivna ljudböcker av dessa författare:

Jan Guilliou
Camilla Läckberg
Liza Marklund
Karin Whalberg
Carin Geradsen
Patricia Cornwell
Anna Jansson
J.K Rowling
Joseph Delaney
Stieg Larsson
Michael Connely
Mari Ljungstedt
Stephenie Meyer
Mons Kallentoft
Henning Mankell

Ja, jag har säkert glömt någon.... Så då är frågan. Vad ger jag mig på nu? Jan Mårtenson kanske? Är hans böcker bra? Någon som har en åsikt?
I dag kommer jag inte ha någon ljudbok och det kommer kännas helt galet bakvänt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar