söndag, maj 10, 2009

Joråsåatte!!

Jodå, det blev en del gjort i alla fall idag. Nice! Inte allt som jag tänkte mig men det mesta.
Har inte suttit ner många minuter och nu är jag trött så jag ska slänga mig in i duschen och sedan är det sängen som gäller. Jobb igen i morgon.

Detta har jag i alla fall hunnit med:

* Dammat överallt
* Dammsugit överallt
* Moppat överallt
* Tvättat 3 maskiner tvätt
* Målat färdigt vårt sovrumsfönster
* Målat klart T's fönster
* Gjort rent ugnen
* Gjort rent grillen och skrubbat gallret
* Städat badrummet
* Bäddat rent alla sängar
* Monterat handtag och alla andra saker till persiennerna i fönstren.
*(Bakat en äppelpaj)

Så även om jag inte hunnit stryka någonting så är jag väldigt nöjd med mig själv. Maken har givetvis också hjälpt till men han sov ju i förmiddags och sedan åkte han till jobbet igen så det mesta har jag ju gjort själv. =)
Klappar mig själv på axeln. Tänkte först att jag skulle stryka i morgon i stället men då tränar ju både maken och T så jag vet inte om jag hinner. Vi får väl se.

Nu ska jag in i duschen och jag hör hur sängen ropar på mig. Natti!!

1 kommentar:

  1. Oj, det var inte illa. Va duktig du har varit! Skönt med sådana dagar när man har mycket energi. Tyvärr kommer de alldeles för sällan, i alla fall här hemma ;-)
    /Annika

    SvaraRadera