söndag, maj 10, 2009

Energi!

I dag har jag visst hur mycket energi som helst. Jag har dammsugit bottenvåningen, jag har tvättat en maskin tvätt (nr2 är i maskinen), städat ur grillen och skrubbat grillgallret. Jag har lagt ugnen i "blöt" med ungsrengöring och jag ska strax stryka lite.

När maken gått upp ska jag måla fönstret en sista gång och sedan ska jag ge mig på t's fönster igen.

Jag ska även dammsuga övervåningen och jag ska moppa.
Även damma ska jag göra först, förståss, inte mycket vits att dammsuga först och damma sen.

Ooops, jag glömde - jag har även vattnat blommorna och kört igång diskmaskinen.... Just nu sitter jag ner två minuter för att samla mig lite. Måste vila lite emellan åt. Annars vet jag att jag kommer tröttna på vägen och det vill jag ju inte nu när energin infallit sig. Det händer inte ofta, men när det händer, ja då händer det ordentligt.

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar