fredag, april 03, 2009

Vad har jag gjort?

I dag är det verkligen sommar ute.... näe inte vår - SOMMAR. Vi har haft 19 grader varmt!!!

Direkt när jag kom hem bytte jag om och gav mig ut på första joggingturen för i år.
Aj, aj, aj, vad jag kommer ha träningsvärk i morgon. Tog min vanliga runda, vet inte hur lång den är men det tar i alla fall 50 till 55 minuter att powerwalka/springa den rundan. Jag springer ungefär hälften och går hälften. Man känner sig otroligt duktig efteråt, men satan i gatan vilken kass kondis jag har. Har ju blivit helt förslappad under vintern. Det ska det dock bli ändring på nu.

har även varit ute och fotograferat våren *harkel* förlåt sommaren lite.... (bilderna kommer) Upptäckte att vi i skåne nog har haft vår rätt länge utan att egentligen ha tänkt på det. När det är en cm stora knoppar på syrenbuskarna så inser man att det faktiskt inte är så långt kvar till den riktiga sommaren.

Nu ska jag fixa lite kvällskäk till mig och branen och sedan blir det slapp i soffan innan jag handlöst ska slänga mig in i duschen.

1 kommentar:

  1. Hey! Visst är det härligt med sommar! Kolla in på min nya sida! http://hundbloggen.com =) Du får gärna blogga där om du har ngt om hundar (behöver inte ha hund själv). Och jag har gjort att om du skriver din webadress i din profil, så länkas man till din sida när man klickar på namnet. Bra sätt att exponera sin sida samt tillföra lite info för alla hund intresserade =) Ha det gott!

    SvaraRadera