onsdag, april 01, 2009

April April Ipred!!

Tyvärr är inte Ipred något Aprilskämt, men det skulle kunna vara det. Tänker inte gå in mer på det än att jag tycker att lagen är helt åt fanders......

Annars så har jag bara hittat ett Aprilskämt idag - Än så länge.

Det på RixFM, om att spåra mobiler. Själv har jag inte testat "tjänsten" men jag antar att pengarna som det kostar att göra detta går till insamligen för prostatacaner som Gert och Robert är ute och går för. Får väl se i morgon om jag har rätt eller ej!!

Jahapp, annars händer inte så mycket här. Har läst av elen och rapporterat in på hemsidan. Helt otroligt den prelliminära uträkningen var 11589kwh och när jag la in denna avläsningen så ändrades den till 11599hwh. Inte helt fel prelliminär uträkning ändå med tanke på att elen inte är avläst sedan i november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar