torsdag, mars 05, 2009

Telefonförhör med Polisen!

För nästan precis ett år sedan så hände det lite saker med våra grannar och jag fick göra en polisanmälan. I dag ringde polisen upp mig och ville ha ett förhör på telefonen. Vilket de givetvis fick....

Jäklar alltså allt är sååå mycket större än jag trodde först. Tror vår gamla granne kan få det ganska hett om öronen. Själv tycker jag att det är väldigt obehagligt, men jag har tydligen kommit lindrigast undan då jag vågade konfrontera henne....


Lite kryptiskt inlägg, men kan inte skriva mer än så. Inte just nu i alla fall...

3 kommentarer:

  1. Vad jag hatar rätts systemet. Varför ska det dröja ett helt år? Man glömmer ju massa grejer då och hur ska man då kunna ge fullständig ackurat bild av händelsen när ett helt år har gått. Dumma polisen *slå lite lätt*

    Och ja, det var verkligen kryptiskt, man förstod inte så mycket =)

    SvaraRadera
  2. Svar @ Romeo:
    Jo, det är sant. Ibland ska allt ta sådan onödig tid. Har varit med om det flera ggr. Den här gången gör det dock inte så mycket om det drar ut på tiden för allt finns redan dokumenterat, men vi är så jäkla många som är inblandade att det nog tar ett tag att reda ut vem som är vem och vad som hänt vem.... Å genast klarnade allt!! :P

    SvaraRadera
  3. Hey igen =) Ja visst e den där knivgubben fin? Jag ville ha svart men fick rosa *arg* Men det passar ju med allt annat =) Förresten, om du svarar så får du gärna svara i min blogg för om du hade skrivit ett nytt inlägg hade jag skrivit där och då missat ditt svar =)

    SvaraRadera