torsdag, mars 19, 2009

Prisa Gud! Här kommer skatteåterbäringen........

.....ja inte riktigt kanske, men fr.o.m den 24/3 ska man kunna deklarera på nätet. Vi har nu bott i vårt hus i nästan precis ett år och jag har lite halv panik över att få reda på om vi ska betala eller få tillbaka på skatten.

Har nästan alltid fått tillbaka innan, men man vet ju aldrig. Det mesta jag haft i restskatt någon gång är ca 500kr och det är måååånga år sedan. Maken fick ju sin första "semesterlön" förra året också och jag tyckte det var så märkligt med skatten som var dragen på det att jag nu undrar hur det ska bli i år. Uppriktigt nervös är jag.

Jag hoppas och önskar i alla fall några tusenlappar tillbaka, vilket jag tycker det borde bli då vi inte jämkar alls och sedan ska det ju göras avdrag för resor m.m.

Nåja, om 5 dagar får man veta i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar