söndag, februari 01, 2009

Söndagen slut!

Då har även den här helgen gått till historien. Kanske inte som den roligaset men inte heller den tråkigaste. Jag har fått en del gjort, men inte riktigt det jag skulle. Jag har tvättat två maskiner tvätt, strykt all torr tvätt och jag har börjat röja lite på undervåningen. O´s hyla har jag inte hunnit med och i morgon kommer det bli svårt att hinna med det också, men kanske på tisdag.

På tisdag tänkte vi ta oss en titt efter en ny diskmaskin. Vi har kommit fram till att vi stressar runt för mycket för att hinna stå och diska också. Det fungerar bara inte. Om det blir en billig eller lite dyrare vet vi inte ännu. Det är det vi ska kolla upp på tisdag.

På tisdag är det också dax för Me and I - Party. Jag längtar!

1 kommentar:

  1. Spottarna köpte jag på Jula tror jag och dimmer på Ikea för 49 kr. Det är som en extrasladd med dimmer på som man sätter mellan eluttaget och själva lampan man vill dimma. Fungerar perfekt!
    Åh, Me&I, va kul! Själv får jag vänta till den 18/2 då jag själv har party :-)
    /Annika

    SvaraRadera