söndag, februari 01, 2009

Söndag!

Då var det söndag igen då. Har precis vaknat här och ska fixa frukost till L & O. T är kvar hos grannen sedan i går. Deras äldsta dotter är född samma år som T och de har gått på dagis ihop innan. Tror nog att det är T´s bästa kompis.

När vi har ätit frukost sedan så ska jag ta mig an en hög med stryktvätt och sedan när maken har gått upp ska jag ge mig på O´s ena vägghylla som är på väg ner. Skulle ha gjort det långt tidigare man tid och ork har inte funnits, men nu måste jag ta tag i den ser jag.

Annars vet jag inte vad dagen kommer att erbjuda, det får tiden utvisa antar jag.

Förresten så står jag kvar på samma vikt i dag som i måndags. D.v.s 73,8kg. Det var ju märkligt vad det skulle vara svårt den här veckan då!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar