fredag, februari 13, 2009

Me and I

I går var jag äntligen på Me and I - party hemma hos Martina. Verkligen synd att det blev inställt den 3:e för i går var redan mycket av det jag ville ha slut :(

Riktigt deppig blev jag. Visst det är lite av en charm att det inte är så stora kollektioner, men ändå. Det har bara gått två veckor på denna säsongen.

Ja, jag lyckades göra av med pengar ändå. ca 1700kr närmare bestämt.

I dag så har vi strålande solsken men några grader kallt. Det är sååå fint, men det hade ändå inte gjort nåt om det var ca 30 grader varmare. Jag gillar inte kyla alls. Å inte mörker heller. Jag hade nog aldrig klarat av att bo högt uppe i norrland. Ryser bara jag tänker på det. En skidsemester lite då och då är alldeles lagom.


Det har för övrigt fortfarande inte kommit något mail från den mystiske N. Jag ger honom en chans tills nästa fredag. Har han inte hört av sig då så googlar jag honom. Ska nog fan hitta honom. Maken brukar säga att jag snokar upp det mesta på nätet. Varje gång han letar efter saker så hittar jag alltid bättre sidor om det han söker än honom och då är han ändå datornörd..... Håhå jaja! Det kanske bara är den kvinliga logiken som spelar in.

Nähä, nu ska jag ta ett varv här i röran innan jag ska tillbaka till jobbet. Det kommer nämligen snart att stå en polis i vårt vardagsrum, då behöver det inte se ut som fan... Ha ha, näe så allavarligt är det nog inte. Tror inte hon bryr sig. Det är nämligen en gammal polare till maken sedan ungdomen. Hon behöver hjälp med sin dator.
Tjao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar