torsdag, februari 05, 2009

Jag barar undrar?

Kollade lite på Sveriges Värsta Bilförare och det som skrämmer mig mest är inte att de kör så jäkla kass utan att de faktiskt klarat en uppkörning. Skrämmande!

Inte konstigt det händer massor med onödiga olyckor i trafiken. Först när jag kollade så garvade jag, sen kom jag på att dessa människor är på riktigt och då var jag tvungen att slå över och kolla på Sarah Connor i stället. Funderar starkt på att lämna in mitt eget körkort då man blir livrädd att man ska möta sånna knäppskallar i trafiken............

Nu ska jag göra mig en kopp the, lägga mig i sängen och kolla på Bourne Supremacy.

1 kommentar:

  1. Det är likadant med de som bara går ut över gatan, då lagen säger att bilisterna ska stanna, men det är ju inte alltid de hinner göra det, och därför sker det också mycket olyckor.

    SvaraRadera