fredag, februari 27, 2009

Analyser och funderingar!

Enligt maken har jag en viss benägenhet att analysera sönder filmer och serier jag ser. Det kan i vissa lägen vara rätt roligt, men oftast ganska störande. För alla andra då. Själv så börjar jag bara analysera när jag känner för det. Jag kan se en film eller serie för vad det är = Underhållning, men om jag är på fel humör så stör jag mig på det i stället och sedan är det kört.

Nu har ju maken och jag plöjt Smallville på löpande band här och det här har jag kommit fram till så här långt. (Vi har sett färdgit 5 säsonger)

1. Lana Lang är nog den mest egoistiska och korkade bruden i den serien. Jag kan inte med henne. Allt som sägs till henne måste hon vända så att det är mest synd om henne. ALLTID!!!

2. Varför har Clark bara två jackor som eldas upp i vart och varannat avsnitt, men som alltid kommer tillbaka i avsnittet efter? Köper han en ny eller lagar han dem?

3. Hur kan man spränga en och samma bil i vart och varannat avsnitt för att sedan köra den igen i avsnittet efter? Lagar de (familjen Kent) den själva eller får de en ny av försäkringsbolaget hela tiden?

Ja, jag kan egentligen fortsätta, men just detta har jag stört mig på läääänge nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar