lördag, februari 14, 2009

14:e Februari!

Det blev inget med skridskoskolan idag. Har så vansinnigt ont i huvudet att jag inte ens vågar köra bilen dit. Lite tråkigt, men vad gör man? Nästa vecka blir det inte heller skridskor eftersom det då är sportlov, ja man kan ju åka dit själv förstås, men vi är inte lediga.
Idag fyllar maken hela 36år. Eller hur var det nu... 26 sa han visst att han blir! Hinner inte fira honom så mycket han går ju inte upp förren runt 14.00 och sedan kör han till jobbet igen vid 16.30, men nåt ska vi väl kunna fixa till.
Nu ska jag gå ut i köket och fixa frukost till barnen och sedan ska jag nog slänga mig i soffan och försöka vila bort min huvudvärk. Avskyr verkligen att vakna med huvudvärk. Då vet man att det antagligen kommer sitta i hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar