lördag, januari 17, 2009

Unna mig lite!

Tänkte faktiskt unna mig ett par godisbitar nu innan jag ska gå och lägga mig. Det är ju trotts allt lördag och får jag inte äta nåt gått så går det mig på nerverna. Bara för att man kämpar med vikten betyder ju inte det att man inte kan ta en enda lite godisbit. Eller hur?

Nåja, det blir väl en 5-6 bitar skulle jag tro, sedan är det sängen som gäller för mig. Det är ju inte ett skit på tv att glo på så jag tänkte smälla på en film eller serie på DVD:n i sovrummet...

Natti natti på er.

1 kommentar:

  1. Det här med vikten jag............

    Jag har bestämt för att äta godsaker enbart på helger och högtider. Har ingen våg men brukar mäta midjemåttet. Sist mätte jag 78 cm runt midjan, ska börja till 75 cm och sedan avsluta med 70-72 cm. Det borde vara lagom. Ska se om jag hittar en våg, vill ha en med digitala siffror. Det är bara det är att man kan bli lite smådeppig när man ställer sig på vågen. Hur går det för dig? Lite godis någon dag i veckan eller så går utmärkt. Har hört att man förbrukar mycket kalorier när man städar så man kan ju plocka undan lite varje idag.

    SvaraRadera