lördag, januari 17, 2009

R.I.P

Min vän sedan 9 månader tillbaka har idag hastigt lämnat in. Huuur ska jag klara mig nu? *deppad*

Jag pratar förståss om den här...




Den startade som vanligt och började skölja disken. sedan rätt vad det var började den låta som ett stridsflyg, redo att lyfta och sen började alla lampor blinka. Jag stängde då av den men den fortsatte ändå. Den tystnade inte förren jag drog strömsladden. *muttrar*

Så nu har jag roat mig grundligt med att diska för hand i 50 minuter. Precis vad man längtar efter en lördagskväll.
Ja, vi får väl se vad vi ska göra med den. Om vi ska ta hit en repratör eller om vi ska köpa en ny. Det får tiden utvisa.... Trist är det likt förbannat.

1 kommentar:

  1. Jobbigt :-(. Diskmaskinen är verkligen en underlättare i vardagen med tre barn. Hoppas ni snart har en som funkar igen.
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    /Annika

    SvaraRadera