onsdag, januari 21, 2009

MKV filer!

Är det verkligen så att man endast kan köra *.MKV filer om man har Vista och ett tillägg till MediaPlayer? (Detta tillgägg till MP finns inte till XP) I så fall får jag frispel och blir deppig. Kan man göra gör om den till avi eller annat filformat? Någon som vet?

I går skrev jag inte ett enda inlägg, glömde helt bort det då jag hade så mycket annat att stå i. Hör inte till vanligheterna att jag inte skriver nåt, men men... Gårdagens vikt var i alla fall 74,0kg och idag 73,6kg. Känns så roligt att det går bra. I alla fall nu. Platåer kommer alltid och inspirationen tryter alltid någonstans under resans gång.

I dag är T hemma och är sjuk. Feber och ont i halsen. Så nu väntar jag bara på att fler i familjen ska bli dåliga också. Fast man vet ju aldrig, vi kanske har tur och slipper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar