onsdag, januari 21, 2009

Har lite att titta på!

Mannen jobbar i natt igen. Barnen har gått och lagt sig och jag har diskat.... Bläää! Va fan skulle diskmaskinen tvunget¨gå sönder för?

I alla fall tänkte jag sätta mig och glo lite på tv nu. Har ju lite att se. 90210, Andra Avenyn, EverWood, TSLOTAT och Unga mödrar....

På tal om unga mödrar. Om ni tittat på det. Tycker inte in att de felsta av dem verkar rätt omogna och ganska ego? Dessutom tycker jag inte om att i stort sett alla av dem roker hela tiden. Speciellt inte att de gör det rätt i ansiktet på sina barn.

Men men, det är ju min åsikt!

2 kommentarer:

  1. Det här med unga mödrar ja.............

    Jag håller med dig om de är fullständigt idiotiska när det röker, sådana finns ju i Sverige också. Dessa tjejer på ju i Danmark. Kan de inte sterilisera sig eller något. De är ju knappt mer än barn själva.

    SvaraRadera
  2. Kollar också på Unga mödrar och slutar aldrig att förundras. Förstår inte hur hon hade råd att förstora brösten, det måste ju kosta en hel del...
    /Annika

    SvaraRadera