torsdag, januari 15, 2009

Hade tänkt frångå mina principer...

...och lägga in en bild på O när hon åker skridskor, men maken är ju så sabla dålig på att fotografera. Undras om han någon gång har hört talas om Zoom. Alla bilder är tagna på låååångt avstånd och de är inte alls så kul för er att titta på.

Det är sant som de säger. Det hjälper inte att ha en bra kamera när man inte vet hur den fungerar. Gaaahh!
Ja, det kommer fler tillfällen.

Är lite irriterad. Har lagt in massa program i dekodern som ska spelas in. Följer så många program att jag brukar spela in dem och sedan titta på fler avsnitt åt gången. Men vad händer. Dekodern vägrar spela in. Sablar! :(

Så nu missade jag både Unga mödrar och Everwood i dag. Kul? Näe, inte precis men man överlever. Ska ringa Viasat i morgon och höra om de kan hjälpa mig eller om det är dekodern som har tackat för sig.
Vill verkligen inte köpa en ny, för då får man väl betala fullpris antar jag. 7200:- Hutlöst dyrt för en inspelningsbar dekoder. Den förra fick vi på köpet när vi tecknade abonnemanget. Förhoppningsvis kan vi kanske förlänga det och få en ny box eller nåt... Ja, ja det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar