torsdag, januari 15, 2009

Får inte ta ut nåt i förskott.

I morse när jag ställde mig på vågen så visade den på 74,9kg. Alltså nästan ett kilo ner sedan i måndags. (Fattas 100g för att det ska vara ett kilo) Nästan för bra för att vara sant. Antar att jag kommer gå upp lite igen innan måndag då nästa Officiella vägning är så jag ska inte ta ut glädjen i förskott, men det lyfte helt klart min dag det ska inte förnekas.
Hoppas jag orkar kämpa hela vägen den här gången och inte stanna innan jag nått målet. Förra gången stannade jag ju efter 20kg fast jag hade ytterligare 5-7kg att gå ner. Det stör mig lite att jag inte hade mer karaktär då.
Nu ska det jadrar anamma gå.


Annars så har O varit och åkt skridskor för första gången i sitt liv. Man skulle kunna tro att ungen inte gjort annat än stått på ett par skridskor i sitt liv för det gick vääääldigt bra. Kommer kanske en bild i eftermiddag när jag har mer tid över, nu ska jag snart åka till jobbet i gen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar