söndag, juli 19, 2009

Kreativ!

Har varit väldigt kreativ på förmiddagen. Har bakat kanelbullar, kolakakor och sockerkaka med krossad choklad i. Tänkte ta med så mycket som möjligt i både mat och fikaväg hemifrån när vi kör till Legoland. Det är ju så satns dyrt där och då lägger jag hellre pengarna på annat än mat.

Har även fixat Youtube downloader i dag. Det försvann ju när jag installerade om datorn, men nu är jag på G igen. Nice!!

Annars tar jag det rätt lugnt i dag också. Har kört tre maskiner tvätt och jag tänkte dammsuga av lite, men mer än så blir det inte i dag.

2 kommentarer:

  1. hoppas ni får det härligt på legoland ,var där för ett par år sedan,måste dit när barnen blivit äldre

    ha en trevlig sommar

    stefan

    SvaraRadera
  2. Smart att baka och ta med. Fika och sånt brukar vara onödigt dyrt på såna ställen. Hoppas ni får en trevlig resa!

    SvaraRadera