torsdag, maj 14, 2009

Nytt!

Idag var jag och sniffade på en parfym från Escada på Åhlens. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på den nu :(

Den luktade i alla fall supergott. Köpte ju en Escada-doft innan bröllopet för två år sedan så nu är det dax för en ny. Vi ska ha släktträff den 30/5 och jag tänkte att denna parfymen skulle passa utmärkt tills dess. Ska även köpa lite nya kläder, skor och halsband också. Även naglarna ska bli fixade (längtar, för det var ett tag sedan nu jag hade mina naglar fixade) och Trude (min frisör) ska fylla i min utväxt i hårbotten. Fasiken färgade ju för tre veckor sedan och har redan 1cm utväxt. Hällde hon i gödningsmedel eller?

Ska bli sååå trevligt att få piffa till sig lite med nya saker. Det är inte så ofta man unnar sig sådant. Lite nytt smink och ett par solbrillor blir det nog också. Även barnen ska få lite nytt tror jag. Om maken hade tänkt handla nåt vet jag inte, men jag hoppas han fixar några snygga byxor i alla fall. *S*

2 kommentarer:

  1. Kul med lite shopping, sånt piggar alltid upp :-)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag kollat på fakturan. Stenarna kostade mellan 17,00-19,60 kr styck exkl moms (25%)... Konstigt att det kan skilja så mycket från olika ställen. 47 kr/sten är ju hutlöst!

    SvaraRadera