söndag, maj 03, 2009

Kalas!

I dag är det kalasdax igen. L har ju fyllt år och min svägerska Nina fyller år i morgon. Barnens kusin Madde har också fyllt år och idag ska vi slå ihop allas kalas. Vi är ju ändå samma folk som träffas och när man är många i släkten underlättar det att slå ihop kalasen. Det är många kalas i alla fall att gå på och ordna.

Innan detta sker så kommer det en tjej från Landskrona och ska köpa cykeln som jag la ut på Blocket i går. Inte för att jag förstår varför man vill köra så långt för en cykel men det är ju deras val.

Ena gräsklipparen verkar jag bli av med i dag också. Det går ju som på räls detta. Undra om jag har nåt mer att sälja?

Var väldigt duktig i går eftermiddag och tvättade alla fönster på bottenvåningen. Får se om jag hinner med ovanvåningen i dag. Hoppas det. Något målat blev det inte men även det kanske jag hinner med i dag. Beror ju lite på hur länge vi är i väg på kalaset och hur mycket ork jag har.

Nu så ska jag slänga mig huvudstupa in i duschen så man känner sig lite piggare. Är ganska trött i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar