lördag, maj 02, 2009

Inget Valborgsfirande!

Näe, vi firade ingen valborg i torsdags. Maken jobbade och eftersom det varken skulle vara bål eller fyverkerier (för torrt) så gick inte jag och barnen i väg. I stället hade vi lite mys här hemma i soffan med film och popcorn.

I går så var Christoffer och Karin här på eftermiddagen/kvällen. Vi grillade och efter det såg vi Dogma på dvd. Det var ett tag sedan vi såg den så det var faktiskt trevligt. Å en ung Matt Damon är ju aldrig fel. *Harkel*

Jag har även hunnit med att lägga ut båda gräsklipparna på Blocket och lika så L's cykel. Får väl se om det blir sålt. Hoppas kan man ju alltid. Behöver platsen i förrådet till annat.
Har även packat alla sakerna jag sålde på Tradera, så nu hoppas jag att folk kan betala snabbt också. 769kr fick jag ihop den här gången. Verkligen trevligt.

Även ett kalas har vi hunnit med i dag. O har varit på Popstjärne-party. Å vem går man inte som då? Jo, Hannah Montana förstås.


Nu tänkte jag ge mig på att tvätta några fönster. De är så äckligt smutisga. Man skäms verkligen för hur de ser ut. Sen ska jag se om jag kan måla lite också. Jösses vad jag känner mig nyttig!!

1 kommentar:

  1. Oh lalaaa vilken goooding hon är =) jag behöver en gräsklippare! Dock en sån man åker runt i. Så ska jag ha på hög musik, sol brillor och leka cool på gården haha =) haft en trevlig valborg?

    SvaraRadera