fredag, maj 29, 2009

Huvudvärk och dumpad!

I dag har jag stressat. Lite för mycket faktiskt, jag har en grym huvudvärk nu.

Efter jobbet så träffade jag maken och L hos frisören så nu har båda grabbsen blivit korthåriga igen och jag har färgat om mitt hår lite. Blev inte riktigt nöjd förra gången. Har även klippt upp det lite och så har hon lockat mig. Jädrar vad lockar jag har. Ser ut som en pudel, men det är bara för att det ska vara kvar lite lockar till i morgon när vi ska på släktträffen. Som det är nu så är det gentligen liiite övedrivet.

Efter det så blev det en sväng till systemet och sedan hem ch hämta upp dotter nr2 hos en kompis. Har inte hunnti sitta många minuter och för bara en liten stund sedan så kom en av grannarnas ungar och frågade om T ville hänga med ut och spela brännboll. Det ville hon givetvis och L & O ville hänga med och titta på, fast de för bara ca 10 minuter sedan gnällde över att få gå och lägga sig.

De drog i alla fall och eftersom maken är och tränar "Krav" så är jag nu helt dumpad och övergiven. Jag ville ju soooova, kanske inte så smart när ungarna är ute?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar