söndag, april 26, 2009

Ingen rast och ingen ro!

Har flängt fram och tillbaka med barn hela förmiddagen medan jag har försökt att få iordning på den tvätten jag skulle ha strykt i går.
Känns som hela dagen har gått och jag inte hunnit göra något, dessutom är jag så vansinnigt trött. Fick ingen sovmorgon i morse heller då L skulle hem till Arvid kl 9.30. Jisses vad alla är vakna tidigt *S*

Nu har jag satt mig ner i två minuter innan jag ska ta tag i tvätten igen och sedan är det nog dax för lite middag. Har ingen aning om vad vi ska äta bara.

Det har varit en tjej här också och köpt en garderob. La ut den på Blocket i går och nu är den väck. Känns bra. Hade den ute på Blocket i samband med att vi flyttade också och då fick jag inget svar alls, så det var toppen att bli av med den så fort nu.

Hade tänkt ge mig ut och springa i dag men jag ångrade mig. Tittade just på termometern och upptäckte att det var 24 grader i skuggan. Kom medelhavsvärmen hit nu eller? Eller det är kanske bara korna som fiser för mycket så vi får så varmt väder.

Skönt är det i alla fall, men som sagt för varmt att springa i. *pust* Eller snarare är det nog så att jag hittar på ursäkter för att slippa springa. Det är sååå tråkigt. Skickade ut maken i spåret i stället.. Ha ha! Kallas fördelning!

1 kommentar:

  1. Ja, det gäller att delegera............

    Angående ugnsstekta grönsaker så använde jag spat (eller hur det nu stavas)som var till de soltorkade tomaterna och därför använde jag inget salt. Använde även rapsolja, citronpeppar och timjan. Det blev jättegott och detta kan man ju göra året om. Det är godare än pommes, tycker jag.

    SvaraRadera