lördag, april 25, 2009

Att göra!

I helgen har jag mycket att göra. Satte ihop en liten lista i går och så här blev det:

* Tvätta.
* Stryka.
* Röja i garderoben i hallen (Sätta in skolhyllor, nu är allt bara inslängt).
* Damma, dammsuga och Moppa.
* Måla lister.
* Måla fönster.
* Plantera lökar i rabatten.
* Så frön med barnen. (Har lovat)
* Tvätta fönster.
* Bädda rent alla sängar.
* Lägga ut saker på Blocket.
* Lägga ut saker på Tradera.
* Åka och handla.
Har säkert glömt något. Så nu ska jag inte sitta här längre. Jag tänkte börja med att plantera lökarna. För dra igång dammsugare och grejer är nog inten hit än. Maken var hemma från jobbet ca 7.30 i morse och han behöver nog få sova några timmar till tror jag bestämt.

Men först av allt ska jag gå på byxjakt. Sonen klädde av sig sina byxor i går kväll och nu hittar han inte dem. Han är makalös på att sprida sakerna omkring sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar