torsdag, mars 12, 2009

Så eländigt!

Här är det eländigt värre. Vi är hemma och är sjuka, men det var väntat, vi har inte varit sjuka nån av oss på länge. Jag har ont i huvet, halsen & feber. Totalt seg. O & L har feber och L har haft två nätter nu på raken med krupphosta. Hur kul är det på en skala?
T har också fått en mildrare släng av hosta och feber.


Duktig som jag var så glömde jag ju att anmäla VAB i går, undra om man kan göra det i efterskott?

Själv så ligger jag mest i soffan eller sängen och roar mig med tetris. Var ju tvungen att köra in det igen efter att jag och Fredrik (en på min msn) diskuterat det för ett tag sedan. Men gud vad ringrostig man är. Hur kass som helst.

Kolla här: Gjorde en skärmdump och det är ju skandal rent ut sagt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar