fredag, mars 27, 2009

Pizza och Disco!

Fick hastigt och lustigt beställa Pizza idag när jag kom från jobbet. T och O skulle på disco vid 17.30. Ha ha, de springer mer på disco än vad jag gjorde.

De fick ljusstavar på sig även den här gången. Tyvärr har jag inte tillräckligt bra objektiv för att ta en bild på det, men det är sånna där stavar man "knäcker" och sedan lyser de. Förra discot de var på blev de duktigt poppis p.g.a dessa stavar.



Idag när jag kom till jobbet möttes jag av denna syn = Totalt kaos. Syns inte så bra på bilden hur rörigt det faktiskt var, men det gick inte att komma fram någonstans. Det skulle skuras golv och något ljushuvud hade missuppfattat informationen och tömt ALLA kontor och inte bara de på löneavdelningen där det skulle skuras. Dessutom skulle matasalen poleras och där stod alla möbler. Genomtänkt!!!!

1 kommentar:

  1. Jag som trodde att det bara var stökigt på mitt jobb, då det varit ombyggnad i ett halvår.

    Läste din kommentar på min hemsida, ang att dra av på resor. Jag betalar 1060 kr för mitt Skånekort, vilket innebär att jag då kan åka med både buss och tåg inom hela Skåne, vilket mig anbelangar borde gå upp till minst 8000 kr.

    Vad gäller din vikt, tror jag absolut att det löser sig.

    SvaraRadera