fredag, mars 06, 2009

Jag har tänkt!

Japp, jag har använt mina små grå där uppe nu på morgonen. Enligt maken ska jag inte tänka för mycket, det brukar oftast innebära att det blir för tungt, för dyrt och tar för mycket tid..... för honom - enligt honom. Dock inte den här gången.

Den här gången är det varken tungt eller dyrt.
I morse när jag körde till jobbet så funderade jag på det här med att det visas reklam i displayen på radion och då slog det mig: Varför visas inte namnet på artisten och låten som spelas? Det är ofta man missar vad en grupp eller låt heter och det är inte alltid som radiopratarna talar om det heller. Detta borde ju egenligen gå att fixa tycker jag... Eller?

Fast det kanske bara är jag som tycker att det hade varit en bra idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar