söndag, mars 15, 2009

Inbjudan!


Nu på kvällskvisten har jag och T gjort inbjudningar till hennes fest på fredag. Hon har ju fyllt år och ska nu ha fest för sina kompisar. Det är mycket viktigt att man säger just fest, för kalas är väldigt "unket" enligt henne.

Räknade ut att de blir totalt 17st inkl T. Milda Matilda! Varför fyller ungern inte år mitt på sommaren så de kan vara ute?

Ser verkligen inte fram emot detta kalaset. Jag är nog ingen bra mamma i det avseéndet för jag tycker inte att sånna kalas/fester är roliga. Ha ha!

Dock tycker i alla fall T att jag och maken är rätt bra föräldrar ändå för i går sa hon till oss:
"Jag är så glad att ni är mina föräldrar för ni är alltid så roliga och coola" Det är iofs ett rätt bra betyg ändå. Hoppas det håller i sig att hon tycker det bara. För sonen (5år) tycker vi är dumma och elaka för han får aldrig som han vill.......


2 kommentarer:

  1. Nä, livet är hårt för det mesta. Jag får inte heller alltid som jag vill.

    Läste din kommentar på min hemsida, men är man halvblind så är man...........

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att få höra detta.. Hur gammal är hon?

    SvaraRadera