onsdag, februari 11, 2009

Snodd Enkät!

1. Stänger du av mobilen då du sover?
Stänger av? Förstår inte frågan.....

2.Vem såg dig senast naken?
Måste varit mig själv. Eller man fick inte svara så? ÖÖ då var det någ maken.

3.Hur såg du ut på högstadiet?
Smal, långt hår. Lite allmänt tråkig sådär.

4.Hur kommer du att se ut om tjuga år?
Det har jag inte en blekaste aning om. Antagligen äldre.

5.Hur var du på dagis?
Lydig hoppas jag.

6.Har du celluiter?
Jodå, tyvärr!

7.Biter du på naglarna ?
Väldigt väldigt sällan, men jag gjorde som barn.

8.Har du något handikapp?
Nedsatt hörsel.... Sedan är man ju som man är helt enkelt...

9.Är du rädd för att få hängbröst?
Få?

10.Tror du att Gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på sånt jag inte vet.

11.Svär du mycket?
Sådär, försöker låta bli.

12. Om du var tvungen att välja en maträtt livet ut vilken skulle det bli?
Bara en? Har inte en aning...

13. Har du blivit arresterad ?
Nope

14.Har du kysst en polis?
Ja, faktiskt.

15.Har du något att dölja?
Näe, det tror jag inte.

16. Vad har du på din nyckelknippa ?
Har flera nyckelknippor, men på det till huset har jag två nycklar till huset och en larmdosa.

17. Är du gift?
Ja

18.Skulle du gå upp tre på natten för att hämta någon på krogen?
Ja, men det beror på vem det är.

19.Kan du laga cyklar?
Kan jag kanske. har aldrig försökt.

20. Kan du fixa med bilar?
Beror på vad det gäller.

21. Kan du baka bröd?
Jodå, det tycker jag väl att jag kan.

22. Vilken tv-serie skulle du helst vilja leva i ?
Sara Connor, Knight Rider 2008 eller Beyond the break

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar