tisdag, februari 03, 2009

Inget Me and I!

Det blev inget Me and I -party i dag. Tjejen som skulle ha det hade blivit sjuk. Trist. Jag som hade sett fram emot att kolla in kläderna live och hinna med och handla innan allt tar slut. Ja, ja, vi får väl se som hon ska ha en annan dag i stället. Hoppas på det.
Vill själv inte ha något party då det är såååå svårt att få ihop folk tycker jag.

Näe, nu ska jag göra en kopp te och krypa upp i soffan och kolla på lite olika program som jag spelat in. Har precis sett TSLOTAT avsnitt 16 och som jag bölade i slutet. Jag är superfjantig med att böla när jag ser eller läser sorgliga saker. Speciellt om det är killar som är lessna....

*Jag måste vara ett miffo.*

I alla fall så började jag storblöa i slutet när Ricky grät och sa ok till att adoptera bort sin son..... Hoppas verkligen han ändrar sig.... Sabla karlskrälle - Förlåt, pojkspoling!....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar