fredag, januari 30, 2009

Sajten tillfälligt stängd!

Det var texten jag möttes av när jag gick in på Me and I´s sida för att kanske få en skymt av nya kollektionen. *muttrar* Kunde de inte ha gjort det i natt eller nåt så det var färdigt nu? Ska ju på party den 3:e och jag har inte sett kläderna ännu. Får väl vänta tills i kväll då. Eller i morgon.
Har varit iväg med T hos tandläkaren nu på morgonen. Allt såg fint ut även den här gången. Känns skönt det.
När vi kom in frågade sköterskan....

- Så hur trivs ni på nya adressen då?
- Jodå, det är bra svarade jag och undrade hur hon visste att vi flyttat.
Det visade sig att hon bor på samma område och kännde igen T. Snacka om att ha ögonen med sig.
Fast det kan ju vara så att hon är bra på att komma ihåg folks utseénden. Själv är jag kass på det. Kan stå och glo på folk hur länge som helst men ändå inte känna igen dem två dagar senare. Pinsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar