måndag, januari 12, 2009

OMG, WTF *gråter*

Ställde mig på vågen i morse. Mitt nya viktminskande liv ska ta sin början idag, men gud vilken chock det blev. Jag visste ju att jag gått upp i alla fall 7kg sedan jag "slutade" viktväkta för några år sedan men över jul och nyår har jag gått upp ytterligare några kilo.

Min startvikt i dag är såledeles 75,8kg. Hjälp och milda makter säger jag bara... Nåja, nu är det bara neråt på vikten som gäller i alla fall.


I kväll ska jag se om jag kan hitta måttbandet också så jag kan mäta mig. För måttet säger oftast mer än vikten.

Min målvikt är i alla fall 62kg men dit är det långt så jag har ett första mål att ta mig till 72kg. Att dela upp målet till flera mindre gör att det inte känns sååååå tungt.


Önska mig lycka till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar