tisdag, januari 27, 2009

Migrän, matfusk och en massa annat!

I dag vaknade jag med huvudvärk. Det är aldrig trevligt med huvudvärk och speciellt inte att vakna med den. I alla fall så släppte den inte efter att jag tagit huvudvärkstabletter så då vet man att det är migränen som kommer smygande.

Jag kämpade mig dock igenom hela dagen och tvingade mig också inom Maxi för att kolla om de hade de nya Torky on the go. Å tänk det hade dem! *glad* Efter mycket överläggande med mig själv kom jag fram till att jag ville ha en cerise och en turkos. Gillade faktisk inte den vita så jag köpte inte den. Maken muttrade nåt om att jag lika gärna kunde ha köpt en vit också, men vill han så gärna ha en vit får han faktiskt köpa det själv!


Hittade ett par skridskor till sonen också. 229kr kostade de. Tyckte att det var ett bra pris för vi vet ju inte om han kommer tycka hockeyn är kul eller inte. Dessutom växer han ändå ur dem snart. Några hjälmar med galler hade de inte, men det får jag kolla efter på Väla. Kanske i morgon el på torsdag. Torsdag får det nog bli.

När jag kom hem så hade UPS varit och lämnat vårt X-box igen så nu vet man var man kommer hitta maken när han inte jobbar.... Skönt att det kommit tillbaka igen i alla fall. Suporten har varit helt outstanding hos X-box alltså. Som de har ordnat och fixat för att allt ska bli så bra som möjligt.


Eftersom jag hade så vansinnigt ont i huvudet och maken jobbar i dag så blev det hämtmat. Näe, inte bra för vikten men det skiter jag faktiskt i just nu. Det blev kebaktallrik, men jag åt bara en halv så man får väl hoppas på det bästa i alla fall... Enligt sonen heter kebab - Kadab. Försökte få honom till att säga kebab flera ggr men det var lönlöst. Konstigt egentligen. Han som har pratat i stort sett felfritt sedan han var 2år.

Nu ska jag ta mitt stackars huvud och lägga mig i sängen en stund och se om jag kan stressa av lite så värken kanske försvinner. Egentligen har vi ett helt kök som behöver röjas men jag får ta det i morgon. Känns som jag ska spy vilken minut som helst. Jag gör tyvärr det när jag får migrän.

Om huvudvärken släpper så ska jag kolla på Everwood, Unga mödrar och TSLOTAT sen. I TSLOTAT så hoppas jag nästan att Ricky får ett frispel på sin pappa och drar baseballracket i huvet på honom.... Ja, jag är lite makaber... men jag avskyr verkligen att hans pappa dykt upp och vill sälja Ricky & Amys son.....
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Nej, det är inte kul med huvudvärk. Själv har jag oftast ont vid tinningarna.

    SvaraRadera