lördag, april 25, 2009

Å när kommer ni hem då?

T skulle ju följa med Alexander på strövarna i dag. De skulle hämta henne ca 8.50. Klockan blev 9.00 och fortfarande hade de inte kommit. Vi provade och ringa men ingen svarade. ca 9.15 kommer i stället Arvids mamma. Vi stod redan ute och väntade och Arvids mamma ropar, nu har vi jättebrottom. Vi har kört runt och letat vi visste inte var T bodde.

Men Susanne vet ju var vi bor (Alex mamma) så vi trodde inte det skulle vara några problem sa jag. Näe men nu var det Micke som skulle köra (Alex pappa) och han visste inte svara hon lite surt.

Sedan så springer de iväg. Jag hann varken säga bu eller bä. Ett hejdå T fick jag ur mig i alla fall.

Nu sitter jag här och undrar. Kunde inte Micke ha frågat Susanne var vi bodde då? Eller lyft telefonen och ringt och frågat oss? Varför kom Arvids mamma när hon skulle åka med Alex pappa? Å framför allt, när kommer de hem igen?

Många frågor och så få svar.

Jag får väl vara glad i alla fall att körsbärsblommorna har börjat slå ut i natt. Titta så fint!!


Linda, frågade mig om vi skulle odla något på baksidan. Typ potatis eller så. Svaret på det är: nej! Vi ska bara ha lite gräslök, persilja, dill o.s.v. i några pallkragar sedan. Men inte förren hela trädecket är färdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar